Tələb olunan Təhsil və təcrübə:
- Təhsil – İqtisadiyyat, idarəetmə, maliyyə və ya biznesin idarəedilməsi üzrə ali təhsil (Türkiyə, Avropa və ABŞ universiterlərini bitirənlərə üstünlük verilir);
- İş Stajı - Ən azı 3 il davamlı olaraq İSO standartlarına uyğun işini təşkil edən, Beynəlxalq layihələrdə Baş Podratçı olan bir İnşaat Şirkətində Satınalma üzrə mütəxəssis olaraq peşəkar iş təcrübəsinin olması;
- Sertifikat – Akreditasiyası olan beynəlxalq şirkətlərdən ixtisasına uyğun setifikatları olanlara və treyninqlərdə iştirak edənlərə əlavə üstünlük veriləcəkdir.
Tələb olunan Kompüter bilikləri:
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) - əla səviyyədə;
- Logo proqramını bilən namizədlərə üstünlük veriləcək.
Tələb olunan dil bilikləri:
- Azərbaycan dili - əla səviyyədə;
- İngilis dili - əla səviyyədə;
- Rus dili – əla səviyyədə.
Tələb olunan Bacarıqlar:
- İşini elektron ortamda qurmaq, korporativliyə və şəffaflığa üstünlük vermək bacarığına malik olmaq;
- Sənəd dövriyyəsi və kodlaşma qaydalarının önəmini qəbil edərək, işini bu tələblərə uyğun qurmaq bacarığına malik olmaq;
- Şirkətin prosedur qaydalarını oxuyub öyrənmək və işini bu prosedur qaydalara uyğun qurmaq istəyi və bacarığına malik olmaq;
- Hər hansı xidmət və ya material, avadanlıq və s. satınalmasını aparmazdan əvvəl layihə və İş Həcmlərin araşdırmaq bacarığına malik olmaq;
- Satınalma işini aparmaq üçün internet ortamında araşdırma aparmaq bacarığına malik olmaq;
- İTədarükçülər tərəfindən təklif olunan hər hansı xidmət və ya material, avadanlıq və s. orjinallıq, keyfiyyət, təhlükəsizlik və s göstəricilər əks etdirən sənədlərini yoxlamaq və bu sənədlərin düzgünlüyünü müəyyən etmək bacarığına malik olmaq.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Satınalmanın təşkili - Son istifadəçidən gələn sorğular əsasında müvafiq kateqoriyaya uyğun mal-materiallarının şirkətin qaydalarına uyğun şəkildə vaxtında və sərfəli satın alınması, tədarükü;
- Yerli və xarici bazarın təhlili, tələb olunan araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Satınalma prosesini vaxtında, prosedur və proseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Satınalma sorğularına nəzarət və yoxlanılması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Satınalma pressesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması;
- Təchizatçılarla danışıqların aparılması, alternativ təkliflərin alınması, yeni təchizatçıların cəlb edilməsi;
- Təchizatçı müqavilələrinə baxılması və lazım gələrsə müvafiq dəyişiliklərin edilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;
- Təchizatçıların vaxtında satınalma sənədlərinin təhvil verilməsinə nəzarət etmək və bu sənədlərin maliyyə ayının vaxtında bağlanışı üçün Maliyyə Departamentinə təhvil verilməsi.
Digər şərtlər:
- Əmək haqqı: NETT olaraq 1500 - 2500 AZN (təhsil, təcrübəsi, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur);
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi;
- İş yeri: Bakı şəhəri. Əhməd Rəcəbli 224
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini (Azərbaycan dilində) tövsiyə məktubları ilə birgə hr@smts.az elektron ünvanına mövzu yerinə “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.